Zoeken
Pagina's
 
Onze oplossing voor groothandel en onderhoudsbedrijven.
De standaard oplossing die voelt als maatwerk.

CRM

CRM Met de module 'CRM' maakt u notities bij relaties en wijst u uit te voeren taken toe aan medewerkers.

Notities

Tijdens het aannemen van een telefoongesprek of na een bezoek aan een klant legt u met deze module het gesprek en de gemaakte afspraken vast in de vorm van een notitie. Deze notities worden bewaard bij de relatie en kunnen later worden geraadpleegd. Notities kunnen ook worden gekoppeld aan een bon en/of een machine.

In deze module maakt u notitites aan van een telefoongesprek of bezoek.

Taken

Daarnaast kunt u met deze module taken aanmaken en aan een relatie, machine en/of bon koppelen. Een taak is een activiteit die nog moet worden uitgevoerd door een medewerker of medewerkergroep.

Voeg hier een taak aan een notitie toe.

Dashboard

Niet afgehandelde notities en onvoltooide taken openstaande offertes orders omzetoverzichten etc etc worden gemeld op de computer van de medewerker,

Overzichten

In een tweetal programma-onderdelen vraagt u overzichten op van de (openstaande) notities en taken die zijn aangemaakt gedurende een bepaalde periode, voor één of meerdere medewerkers.

Bekijk hier de niet-afgehandelde notitites.

E-mails uit Outlook tonen

Met deze module kunt u ook e-mailberichten die van een relatie zijn ontvangen en aan die relatie zijn verstuurd ophalen uit MS-Outlook en deze laten tonen bij de relatie. U geeft op in welke algemene mappen, naast 'Postvak IN' en 'Verzonden items', Order-Direct moet zoeken en/of in welke specifieke mappen alle e-mails van de relatie worden bewaard.

U kunt ook alle e-mailberichten van en aan een specifieke contactpersoon laten tonen.

Bekijk hier alle e-mails naar een relatie.